tisdag 5 april 2016

Födelsedags presenter

Den senaste tiden så har jag varit på en del kalas, så jag har några ideér på presenter som jag tänkte jag kan dela med mig av.

Först en ganska enkel ideé: Två te koppar, te och en te sil till en person som tycker om te. Byt ut te mot ett lite "lyxigare" kaffe om du skall ge presenten åt en person som gillar kaffe.



Ett tips är att köpa några saker enskilt och sen sätta ihop ett eget kitt, detta blir oftast billigare en att köpa ett färdigt kitt.

Tips nummer två är till en som gillar att se på film. Jag köpte i detta fall ett presentkort till Viaplay eller varför inte Netflix, Sen så fyllde jag upp popcorns lådan med en påse popcorn och något drickbart.

Sista ideén är lite kulare, till de behöver du guld choklad godis, en champagne flaska och grönt silkespapper.


 Sen är det bara att limma fast godisarna på flaskan ----> så blir det en "ananas" 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar